רשלנות רפואית באבחון מחלות קשות

רשלנות רפואית באבחון מחלת הסרטן

הקידמה, מטבעו של עולם, הביאה עימה לשיפור במערכת הבריאות והרפואה ובכלל זאת ישנן כיום מגוון אפשרויות לגילוי מוקדם של מחלות שונות ובין השאר גם מחלת הסרטן.

למרות זאת, לצערנו הרב, אנו נתקלים פעמים רבות במקרים בהם הרופא המטפל נהג ברשלנות, לא באופן מקצועי וסביר ולא הפנה את החולה אשר הגיע אליו – לברור הרפואי הנכון והמתאים.

משרדה של עורכת הדין אדרה רוט טיפל ומטפל במקרים קשים, בהם הוגשו תביעות רשלנות רפואית בשל:

– מוות מיותר כתוצאה מאיחור באבחון מחלת הסרטן לסוגיו השונים
– איחור באבחון סרטן שהוביל להתפשטות המחלה והופעת גרורות
– הימנעותו של הרופא המטפל ממתן טיפול נאות והולם למטופל
– אי הפניה לבדיקות נדרשות משיקולים לא רלוונטיים
– טעות בפענוח תוצאות בדיקות שהוביל לאבחון רשלני ושגוי
– טיפול שגוי שניתן לחולה במחלה בשלל חמדל רפואי

ועוד…

כאשר המדובר על מחלת הסרטן הארורה, ישנה חשיבות רבה לאבחון מוקדם ככל שניתן של המחלה בגופו של החולה, שכן גילוי מוקדם יוביל לטיפול מוקדם יותר ובהכרח גם לשיפור משמעותי בסיכויים להתגבר על המחלה הקשה.

למרות החשיבות הרבה שבאבחון מוקדם, עדיין בכל שנה, אנו נתקלים במקרים שבהם אנשי הצוות הרפואי בקופות החולים ובבתי החולים, רופאים מנוסים, טועים, מתרשלים וגורמים לנזקים בלתי הפיכים שעשויים להוביל אף לאובדן מוחלט של סיכויי החלמה ולפטירתו של החולה.

הלכה למעשה, איחור של כמה חודשים ספורים באבחון מחלת הסרטן יכול להוות את ההבדל בין החלמה מלאה של המטופל לאובדן הסיכויים להחלים במקרים מסויימים.

בין מקרי התביעה בהם אנו מטפלים:

– איחור באבחון סרטן צוואר הרחם
– איחור משמעותי באבחון של סרטן השד
– רשלנות באבחון נגע ממאיר ברגלו של אדם
– איחור משמעותי באבחון סרטן העור
רשלנות באבחון סרטן המעי הגס

הרופאים אבחנו את המחלה שלך באיחור?

אם אתה או מי מבני המשפחה חש כי הרופאים התרשלו באבחון מחלת הסרטן הארורה, כאשר המחלה אובחנה לאחר פרק זמן משמעותי מהמועד הראשוני בו פנית לטיפול, חשוב לבחון את המקרה לעומק ולהבין האם ניתן והיה צריך לאבחן את המחלה בשלב מוקדם יותר.
 
לצערנו הרב, לאורך השנים נתקלנו במקרים רבים של איחור משמעותי באבחון המחלה, מסיבות לא ברורות, שבעיקרן נובעות מטעות רשלנית בטיפול הרפואי ובאחון המחלה מצד אנשי הצוות הרפואי שאליהן פנה החולה לראשונה.

משרדנו מציע לכל אדם שבגופו התגלתה מחלת הסרטן באיחור, לפנות ולקבל ייעוץ משפטי אישי מפורט.
 
עורכת הדין אדרה רוט עובדת בשיתוף פעולה עם מיטב המומחים הרפואיים בתחום האונקולוגיה, וביחד נבדוק ונעריך האם במקרה שלך ניתן לבסס עילה להגשת תביעת רשלנות רפואית.
 

קראו עוד בנושא:

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם