רוט סולר – תביעות ביטוח

עולם המשפט הוא עולם מסורתי, שרק לעתים רחוקות מגיעה ממנו בשורה חדשה. כזה הוא גם עולם הביטוחים. בנתונים הללו, השותפות החדשה בין עו״ד אדרה רוט לעו״ד עופר סולר היא יוניקורן של ממש, הבולט על רקע כל הקיים בתחום תביעות הביטוח.

הפירמה רוט סולר – תביעות ביטוח משנה את כללי המשחק, באמצעות שילוב מנצח בין טכנולוגיה חדשנית לבין מקצוענות אנושית מהליגה הגבוהה ביותר.

בשנת 2022, מתוך צורך ומצוקה שזיהה עוך הדין עופר סולר בקרב משפחות רבות של מיוצגים לאורך השנים, הוא הגה רעיון מהפכני.

סולר, מבכירי עורכי הדין בישראל המייצגים תובעים בתחום הרשלנות הרפואית, המתמחה מזה עשורים בייצוג משפחות והורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים בכלל, וילדים על הרצף האוטיסטי בפרט, בתביעות פיצויים בעילת רשלנות רפואית, פיתח כלי טכנולוגי חדשני המבוסס על בינה מלאכותית, ומייעל באופן דרמטי את הטיפול המשפטי ואת השירות הניתן ללקוחות בתביעות מול חברות הביטוח.

המערכת מאפשרת לדייק את משך הטיפול בכל תביעה ומסייעת למקסם את הפיצוי והתגמולים המשולמים לכל אחד מלקוחות הפירמה.

לשם ניהול המערך מקצה לקצה, חבר עו״ד סולר לעורכת הדין אדרה רוט, מעורכות הדין הבולטות והמנוסות בארץ בייצוג תובעים בתביעות נזיקין מורכבות, בתביעות ביטוח ובתחום הרשלנות הרפואית.

רוט הביאה עמה אל המיזוג לא רק היכרות יסודית, מעמיקה ושלמה של תחום תביעות הביטוח, אלא גם יכולת ניהול מצטיינת, חסרת פשרות ומדויקת, תוך ראייה בהירה של התמונה הגדולה, לצד הפרטים הקטנים ביותר.

נוסף על כך, לרוט ניסיון עשיר בליווי משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים, עם התמחות בילדים שאובחנו על הרצף האוטיסטי. ניסיון זה מביא עימו בקיאות ושליטה בדקויות התסמונת, על גווניה השונים, דבר בעל ערך עצום למיקסום זכויות הילדים בתביעות על רקע פגיעות מסוג זה.

שילוב הפיתוח הטכנולוגי פרי מוחו של סולר עם הבקיאות בסוגיות ובמשמעויות הביטוחיות של ילדים עם צרכים מיוחדים, כמו גם יכולות הארגון, התכלול וההובלה של רוט וניסיונם ארוך השנים של השניים בתביעות ביטוח ורשלנות רפואית – מציגים בפני הלקוח אפשרות חדשה לגמרי בדמותו של מוצר מנצח, שבו השלם עולה באופן ניכר על סך חלקיו.

הפירמה רוט סולר – תביעות ביטוח מציבה סטנדרט חדש של מצוינות בטיפול בתביעות הלקוחות. איחוד הכוחות האנושיים והטכנולוגיים מתבטא, בין היתר, בחסכון עצום במשאבים עבור כל הצדדים, בסדרי עבודה מדויקים להפליא ובלוחות זמנים אופטימליים, מוגדרים ושקופים, אשר מביסים את מלחמת ההתשה שמנהלות חברות הביטוח מול האזרח התובע את זכויותיו.

בניצוחה של רוט, ותוך הצמדות לסטנדרט של מצוינות ללא מתחרים, הסטארט-אפ המשפטי הראשון בארץ מאפשר לפירמה להעניק ללקוחותיה את המענה היעיל והאיכותי ביותר לתביעותיהם, בפער אדיר משאר האפשרויות המצויות בשוק, ומתוך תחושת שליחות ומתן קול לאוכלוסיות מוחלשות.

הפירמה רוט סולר – תביעות ביטוח היא מקרה מובהק שבו מצוינות טכנולוגית ומצוינות אנושית מולידות דבר מה חדש באמת, מוצר מנצח שמאפיל על כל מה שקדם לו.