מי יילחם בשביל פועלי הבניין

בימים בהם עובדי הבניין נלחמים על זכויותיהם ועל חייהם, חשוב לזכור שיש מי שעוזר להם גם במאבקם הפרטי אל מול האנשים שאחראיים על הפגיעות והנזקים שנגרמו להם בעקבות עבודתם. למעלה מ 400 עובדי בניין קיפחו את חייהם בעשור האחרון בישראל ועוד אלפים נפצעו.

כמו ר. שהיה פועל בחברה לקידוח בניין.

ר. נשלח לבצע עבודת קידוח באתר בנייה. בזמן עבודתו באתר, נפלה לפתע משקולת ברזל על ידו ומחצה אותה בעוצמה רבה. המשקולת, שמשקלה היה כחצי טון ריסקה שתי אצבעות בידו ושתיים אחרות נקטעו כתוצאה מהנפילה.

אנו מייצגים את ר. בתביעתו כנגד הביטוח הלאומי וכמובן כנגד המעביד. לאחר בדיקה של משרדנו נמצא כי המעביד שכר את מתקן הקידוח מבית עסק אחר, וככל הנראה בעקבות תקלה במתקן, ארעה התאונה הקשה. בית העסק המדובר יתבע גם כן בתביעתו של ר. ובאם אכן התאונה ארעה בשל תקלה במתקן, גם הוא ישלם פיצוי.

בנוסף, בדקנו וגילינו כי ל ר. קיימת פוליסת ביטוח אבדן כושר עבודה ונכות מתאונה וכן, פוליסת בריאות המזכה בפיצוי על ימי האשפוז והניתוחים. מיד פנינו אל חברת הביטוח על מנת לדאוג שר. יקבל מהם את הפיצוי המגיע לו.

זכרו, כאשר אתם נפגעים בתאונה כדאי להיוועץ בעורך דין שזהו תחום מומחיותו. על מנת שזה יוכל לבדוק את כל הזכויות המגיעות לכם מכל הגורמים הרלוונטיים.

נפגעתם בתאונה? לא יודעים אם מגיע לכם פיצוי?

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות-09-7487778