לא בטוחים לא עובדים

בישראל מעל 70,000 תאונות עבודה בכל שנה. לפי נתונים עדכניים, בשנת 2019 מספר תאונות העבודה שארעו בישראל היה הגבוה מזה שני עשורים!

מספרן הרב של תאונות העבודה נובע בעיקר בשל הזנחה וחוסר תשומת לב מצדם של מעסיקים, באתרי עבודה שונים ברחבי הארץ.

משרדה של עורכת הדין אדרה רוט מציע לנפגעי תאונות עבודה ליווי וייצוג משפטי מלא, לצורך מימוש זכויות מול המוסד לביטוח לאומי ובתביעות פיצויים נגד מעסיקים.

מקרה הפגיעה החמורה של "איציק"

איציק (שם בדוי) עבד במפעל באזור השרון ונתבקש לעלות על גג המבנה על מנת לתקן יריעות איטום.

איציק לא שיער כי חייו יתהפכו באחת, תרתי משמע וכי הגג עליו יעמוד יקרוס והוא ימצא את עצמו "משופד" על מוט ברזל.

המוט נכנס במרחק ס"מ בודדים מכלי דם גדולים וחשובים. אמנם, איציק ניצל ממוות אך הוא חווה טראומה קשה ביותר אשר תשפיע על כל מהלך חייו.

צוות מכבי אש הגיע אל חדר הניתוח על מנת לנסר ולהפריד את מוט הברזל מגופו של איציק.

גם עכשיו לאחר יותר משנתיים מיום התאונה, איציק נותר עם צלקות עמוקות בנפשו ובגופו, נפלט ממעגל העבודה, והפך להיות שבר כלי.

חשוב לזכור כי מקום העבודה חייב לספק לנו, העובדים, סביבת עבודה בטוחה!

אנו ייצגנו את איציק בתביעתו אל מול הביטוח הלאומי ובמסגרת תביעת הפיצויים שהגיש כנגד המעסיק שלו, בשל רשלנותו של המעסיק שהובילה לתאונת עבודה ופגיעה קשה ביותר.

איציק קיבל פיצוי של למעלה מ- 1,200,000 ₪, חלקו באמצעות קצבה חודשית אותה יקבל מהמוסד לביטוח לאומי למשך מותר חייו וחלקו בתשלום פיצוי ישיר מהמעביד הרשלן.

מקום העבודה חייב לספק לעובדים סביבת עבודה בטוחה!

תאונות העבודה בישראל הפכו מזמן למכת מדינה ולמרות שנעשים ניסיונות רבים להלחם בתופעה המצערת, שגובה קורבנות חדשים בכל שבוע וגורמות לפגיעות גוף קשות כמעט בכל יום שעובר, עדיין אנו עדים למקרים חמורים של תאונות עבודה.

כל עובדת ועובד חייבים לדעת ולהבין כי המעסיק מחוייב להבטיח תנאי עבודה הולמים ולהקפיד על סביבת עבודה בטוחה, שאינה מסכנת את העובד/ת.

אם הגעת למקום עבודה שאינו מרגיש בטוח, חשוב לעצור לפני תחילת העבודה ולהתריע בפני הממונה במקום העבודה. ניתן למנוע חלק גדול מתאונות העבודה בזכות עירנות מצד העובד/ת.

מה עושים במקרה של פגיעה?

משרדה של עורכת הדין אדרה רוט טיפל במאות תביעות של נפגעי תאונות עבודה בשל פגיעות גוף חמורות, שבחלקן הגדול היו יכולות להמנע.

 בכל מקרה של פגיעה בעבודה ניתן לפנות למשרדנו ולהתייעץ עם עורך דין מנוסה, על מנת לבדוק את המקרה לעומקו ולהבין מי הם הגורמים האחראיים וכיצד ניתן לפעול על מנת לממש את זכויותיו של הנפגע ובני משפחתו וכיצד ניתן לתבוע ולקבל פיצויים בשל הנזקים החמורים שנגרמו.

עזרנו למאות נפגעי עבודה נוכל עזור גם לך!

לשיחה אישית עם עו"ד אדרה רוט חייג/י: 072-396-9645