בשביל להיות יפה לא צריך לסבול

העולם המודרני ותעשיית היופי, הנגישו לכל אחד ואחת את האפשרות לביצוע טיפולי אסתטיקה שמטרתם העיקרית היא לשפר את המראה החיצוני. אך לעתים, כגודל הצפייה – כך גודל האכזבה, שכן פעמים לא מעטות טיפולים אלו מסתיימים במפח נפש, בתוצאות קשות ביותר- ובמקרים קיצוניים אף בנכות תפקודית.

בתחום זה, כמו בתחומי הניתוחים האחרים- רשלנותו של הרופא המנתח עלולה לבוא לידי ביטוי כבר בשלב הטרום ניתוחי-. הרשלנות מתבטאת לרוב בכל הקשור להסברים אותם עליו לתת למטופל על הסיכונים של הפרוצדורה הרפואית אותה הוא עתיד לעבור. כמובן שאיכות הטיפול הרפואי נמדדת גם באופן ביצוע הניתוח עצמו- כאשר פעמים רבות התוצאות נוראיות, מצריכות ניתוחים מתקנים או גרוע מכך- הן אינן ניתנות לתיקון.

בניתוחים פלסטיים שונים אנו עדים לרשלנות גם במעקב הרפואי אשר אינו מתבצע כיאות גם לאחר תום הפרוצדורה הרפואית. גילויים של זיהומים, התרופפות תפרים, אי תחושה באברים המנותחים הם רק חלק מהסימנים לרשלנות. לעתים הרופא מתעלם מהופעת סימנים אלו- וגורם להשארתו של נזק צמית.

כבכל פרוצדורה רפואית כדאי להיוועץ ביותר ממומחה אחד, לבדוק היטב את המקום בו עתידים להתבצע הניתוחים, את הכשרתו וניסיונו המקצועי של הרופא בטיפול הספציפי- ולשקול היטב את הסיכונים הטמונים בפרוצדורה שעתידים לעבור ובכך למנוע מקרה של רשלנות רפואית בניתוחים קוסמטיים.

כי בשביל להיות יפה, לא צריך לסבול!

התקשרו עכשיו לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

09-7487778